Es benlèu l'efèit 'Occitanie', pel primièr còp, en dètz annadas, sus un mercat tolzan, un merçant de verduras a comprès l'interès de marcar l'origina ambe la bandièra lengadociana ; agaitatz :
Ni a Sant Çubran, ni als Carmes, ni a Victor Hugo ai vist aquò aital plan plaçat !
Sus aquel mercat de Cristal -ont fau anar sosténer, lo merçant- es lo sol a aver una marca que fabrica una identitat clara a las produccions localizadas al torn de Tolosa ; car es plan aiçò m'important, quand crompèm local, fau pensar qu'i a mens de camions sus las rotas, e sobretot de l'emplèc local favorizat.
Donc sus aquel mercat ai cromptat local, e de sason, donc : figas de Los Sarrasins (boníssimas), e tomatas de Bessièras (que lo marqueting èra clar, mas sense la bandièra lengadociana o tolzana).
Las tres rasons per trobar mai sovent verduras e fruchas aital plan etiquetadas, enbandieradas, son la proximitat de la produccion e l'emplec occitan.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada