Enfin una organizacion entre las companhias nacionalistas de tren per desservir Brussels e Straßburg, Zürich ... enfin una linha ralh importanta que passa pas per París ! Lèu aurèm una linha Straßburg, Lyon, Marselha/Niça, Narbona, Barcelona o Tolosa ?
Per astre, la podèm pensar possible car lo CR de L.-R. aurà près sas responsabilitats per finançar la partida Nimes/Narbona/Perpinyà, finançar solet.
Es clar que la LGV atlantica novèla aurà inconvenients clars : lo temps de fabricacion, – lo còst, – la destruccion de tèrras agricòlas, – desorganizacions umanas, per un avantatge segur, favorizar las entrepresas que sosténon la partidocracia.
La causida de pandolino entre Brussels e Straßburg/Zürich es estada longuassa, mas es faita e l’installacion de la linha aquesta es de notar car passa pas per París…
-°-
Mas concretament avèm pas encara lo continent coërent pels desplaçaments pel ralh, un jornalista alemand l’a probat en préner lo tren a l’estacion de Bielorússia a Moscó dinca Niça, linha qu’a ameritat un comentari sobre aqueste blòg jà, ambe un grand espèr, espèr que sembla destrusit per l’article prepausat.
L’article es publicat aquesta setmana dins lo Courrier International en lenga francesa.
la linha passa pas per París, encara una autra. Car es clar, França es la clau logistica europèa, mas li cal pas passar per París, un trauc logistic.
-°-
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada