arcuèlh

dimecres, d’abril 13, 2016

Quand lo comèrci dona dins l'estupiditat, n'en vòlon donar

Ai sovent remarcat que las entrepresas donavan dins l'estupiditat, e tanben dins lo nacionalisme francés sense s'en avizar, dins la campanha per donar un nom a la novèla region de Tolosa-Perpinyà-Montpelhièr o son estats tanben ; exemple, dins los documents de rensenhament per l'emplec, o pel rensenhament del client, es notat : 1 / "langues étrangères" coma se la coneisséncia de las lengas, tot cort, èra pas sufisent, las caliá estrangièras, e las lengas de fRança son pas utilas, mas l'anglés parlat a Sant Martin a las Caraïbas es pas qu'estrangièr, non ? 2 / "nationalité" es demandada dins los questionaris administratius, doanièrs o d'entrepresas, mas pas una "citoyenneté" ; la confusion entre Nacionalitat e Ciutadanetat  es sistematicament, es vertat que l'administracion e las entrepresas de fRança son d'objecte de manipulacion de la sociopoliticas nacionalistas francesas, e que fan òbras sul mercat-Estat-nacion francés, tot en nos explicar que cal èstre europèus e dubèrts al mercat europèu.

L'intelligéncia e las entrepresas tòcan tanben dins l'estupid o l'umor visible : 
De còps, l'umor dona dins l'estupid, o l'estupid dins l'umor ; las CCI Toulouse en Occitània ne son especialistas - e cal dire que las escòlas de «business» (sovent que vòlon péter plus haut que leur cul lo cal remarcar, es pas brilhent) ajúdan a desvolopar presentacions estupidas que confínan a l'umor involontari :
Avètz assajar dins l'entrepresa de devolopar «l'impertinence» ? Pensi que los vòstre patrons l'agradarà pas ; se lo patron qu'a creat la «kekette» se li indica en privat de qu'es aquel instrument uman pel sèxe e alara que lo nom es mal apropriat, segur que lo patron ne serà a pausar la vòstra colèra contra l'impertinent, paure pèc que sap emplegar l'impertinéncia, el !
Alara quand la revista de la CCI de Tolosa valoriza l'«impertinence» segur que se cal pausar questions! Sus la redaccion de la revista de la CCI. E que lo filtre patronal es pas pro aluzerpit per aver remarcat lo problèma ; la revista es distribuada dins las sala d'espèra a Tolosa...

La meteissa CCI de Tolosa, coma la de Perpinyà vòl un nom estupid per la region, Pyrénées-Méditerranée ; se vei aital la granda imaginacion que la CCI desvolopa coma costat creatiu, per desvolopar l'impertinent, perdon lo simplisme o non senat, car lo nom es jà emplegat per d'autras institucions ; L'INPI es ges coneguda a la CCI de Toulouse ?

E la meteissa redaccion nos explica que Sud-Ouest es mai clar per descriure un produït que la botelha indica en occitan, TOLOSA : 
« Soyons fous» Steve Jobs s'afica a Tolosa, mas la CCI de Toulouse non praticarà !
Donc son talament intelligents, clever (sembla que sábon melhor l'anglés que la sapiença regionala) a la CCI (los documents dátan de setembre 2015 !) que lo nom prepausat, nom CCI de Tolosa, per la novèla region serà «Pyrénées Méditerranée» (jà tractat sus aquel blòg en pensar qu'èra de Perpinyà) ; la CCITopulouse dèu saber çò qu'es lo benshmarqueting e donc copiar Perpinyà lor dèu èstre costumièr a la CCI de Tolosa !
Donc lo club d'entrepresas a prepausat un nom imposat als policians, a la comission de personas independentas...
Pel moment quand se dèu causir un nom per la region, «soyez fous» del Steve Jobs es mal interpretat a la CCI31 (!) car els o son pas brica, ges pertinent o ges senat coma lo Sénat mas sense accent car sèm en Occitània.
Fins finala se vei tot l'interès que la CCI31 pòrta a la dinamica de la populacion per trobar un nom correcte per la region de Tolosa-Perpinyà-Montpelhièr, e lo pauc de pertinéncia qu'i a de questionar un cap d'entrepresa per donar un nom a la region novèla.