arcuèlh

divendres, de juny 03, 2011

L’Autocràcia tolzana es Pierre Izard

La vièlha autocràcia tolzana es a contrasens de las necessitats economicas e geograficas tolzanas.

Dementre que Bordèu avança, per sa logistica e per un urbanisme coërent, son tramvia avança tanben, per una crida a la participacion cutadana.

tramvia a Bordèu

L’Autocràcia tolzana, encapcelada per Pierre Izard a sempre diferenciat los mercats de la logistica tolzana, un mercat pels amics de sempre, pel productivisme, e una pensada ecologista sul tèma del desvolopamement de la ciutadan mondina.

Aital avèm poscut veire que la logica de l’antiLGV e del nuclear coma enèrgia dangierosa escapava a l’autocràcia en plaça. Mas coma son talament segur d’aver rason que supòrtan pas d’aver debat en public*.

Pierre Izard e autocràcia (1) Pierre Izard e autocràcia

Pierre Izard es d’aqueste qu’an desvolopat lo tot autorota per installar pus tard un centre comercial a Nalhós, per concurrenciar lo centre-vila que votava pas pel socialista. Uèi los socialistas son al poder, e malastrosament per els, la logica d’una pichonèla linha de tramvia entre Las Arènas e lo Gradn-Rond escapa als ciutadans que se son planh de l’afar… a la justícia que lor a donat rason.

La democràcia se pratica pas dins als reünion publica ambe los amics que son aquí per aplaudir, la democràcia se pratica ambe d’oposicion a quí cal saber respondre. Pierre Izard es d’aquestes autocrata qu’a pas suportat d’aver un contradictor dins l’emicicle del Conselh General (s’èra esperat que fosquèsse comunista, lo darrièr còp, mas avèm vist que non, en realitat lo comunista elegit es pas capable de respondre a l’autocrata). Per contra l’ecologista qu’a bastut un socialista dins lo mai estalinian canton de Tolosa, el sap debatre e combatre las idèa de l’autocracia, veirèm lèu que serà desfait pel sistèma, s’es pas sostengut per la populacion.

* se cal recordar de las reünion publica, ai après a melhor conéisser Pierre Izard en foncion de sa aparicion publica sul terrenh, pe aver póur dels ecologista que caliá davalar a sant Albin. Sabiái jà que lo ròtle primièr de Pierre Izard èra las fauta d’ortografia en francés suls documents dels Conselh General e sul site Internet, aprèp una reünion politica pendent la campanha darrièra, e que me soi desplaçat, ai poscut verificar que Pierre Izard èra lo patriarc per donar son punt de vista al grope dels socialistas, mas tanben per reglar mantunes problèmas politics entre els. Sembla que la familha socialista estima pas lo debat suls tèmas prigonds en def♫9ra del burèu de Pierre Izard. aquò se sona la democràcia al modèl socialista de Tolosa.

Fonciona talament plan … que Bordèu lo tramvia avança e que Tolosa lo tramvia es freinat per d’inportuns ciutadans qu’an res de fótre de las batalhas politicas dins los burèus privats de la partidocracia (PSf-PRG o UMP-NC).

Bordèu avança, Tolosa se lamenta.

Dins lo meteis debat de las cantonalas, ai agut de pausar mantunas questions, que cap d’elas an recebut responsas claras, e podèm assegurar que los socialistas an una vision d’avenidor per Tolosa, levat que sábon gerir la decentralizacion en bon pòst-tecnocrata del sistèma centralista francés...

Ai pausat una question : «soi dins un barri qu’i a fòrça maisons individualas, seriá plan d’aver un plan d’informacion del Conselh General per installar placas de solari sobre totes aquestes ostal ? Per convéncer de las enèrgias altenativas, dolças e seguras» Responsa de la conselhièra qu’es estada re-elegida : «farèm una minuta de silenci per Fukushima». Aprendrai lèu que la minuta èra per illustrar la páur qu’an dels ecologistas, «nos pòdon far harakiri» (electoral, plan segur) … e s’aquò èra possible per las eleccions presidencialas ? Lor fariá plan de ben.

Ai pausat una autra question sul tèma de la bicicleta : «perqué i a pas d’estacion de bicicleta dins lo meu barri ?» Auriái poscut perlongar las questions sul tèma a prepaus de las pistas installadas qu’an pas cap logica de contunhuitat, per exemple del costat del barri entre Las Arènas e Purpan, un luòc que las pistas son nòvas e fabricadas per Tisseo … que me sembla lo president es pus ecologista, mas un capolièr de l’autocracia, ben seleccionat per agradar al chef.

A Tolosa, los enemics semblas non èstre la dreita, puslèu pauc aisinada per se defendre (podèm rire de l’exemple donat per la femna als braçes crotzats que viu a Montalban, e que sap pas prendr elo tren per venir al Conselh Regional per blablatejar ambe son grope politic en sesilha publica), mas puslèu los ecologistas [EELV], se pòdon damorar independents del sistèma partidocrata de dreita e d’esquèrra, coma a Colomiers.

A prepaus de la LGV, caldrà explicar a M.Pierre Izard qu’es puslèu tocat per la cagadoira politica per aver un 31 en panèu nòu a l’entrada del departament, puslèu que de saber la geografia de Tolosa. Alara pel non geografe Pierre Izard, Barcelona-Tolosa es la meteissa distança que Lyon-Paris, segur que Pierre Izard qu’a lo ment parisenc e jacobin, numerologic e identitarista, saurà explicar perqué Lyon-Paris se farà uèi en quasiment mens de 2 oras, e que Barcelona-Tolosa (meteissa distança quilòmetrica) caldrà mai de 5 oras pel melhor dels cases, ambe la linha novèla de TGV de Perpinyà a Girona puèi Barcelona… Los clients de AIRBUS son internacional, se vòlon venir a Tolosa-Blanhac, lor cal pas un aeropòrt, mas una linha mètro directe (10 minutas normalament) entre l’estacion TGV dels clients que vendràn de Barcelona (aeropòrt intercontinental)… per visitar la fabricacion e los burèus d’AIRBUS, e crompar a un industrial bèl del cuènh, desvolopar l’industria.

Alara benlèu que, per prendre los òrdres a París, Pierre Izard aurà mestièr d’aver un TGV, mas me sembla qu’entre Brussels e Estrasborg i aurà lèu un pandolino, e que la possibilitat es encara possible entre París e Tolosa de passar pel Lemosin qu’espèra qu’aiçò… Un deputat europèu val plan un preisdent de Conselh General ?

L’Euròpa avança, Bordèu tanben,

e Tolosa se lamenta…

ambe Pierre Izard, l’ortografiaire en cap de la majoritat del Conselh General, adobaire d’opinions socialistas en privat, doás activitats prezadas pel president de la Garona-Nauta...

fabrique métropolitaine