La batalha de la LGV es per anar prendre l'avion, o per facilitar al sistèma jacobina, public e privat de contunhar, senon unes pòdon pensar qu'es melhor d'aver a prendre un avion a París puslèu qu'a Barcelona...
Dinc los dètz aeropòrts lo melhor d'Euròpa, se cerca un francés ! Sembla que las estructuras en plaça, las estructuras francesas fosquèssen pas al nivèl de las estructuras autras europèas.
Dins la lista per contra i a lo sistèma espanhòl de gestion de l'aeropòrt de Barcelona, e çaquelà qu'es pas perfait ...
Quand sabèm que lo mètro arriba devath l'aeropòrt de El Prat a Barcelona, e que per París en LGV-TGV serà lo calvari dempuèi Tolosa, Baiona, Narbona o Perpinyà, nos podrèm questionar perqué las CCI de Tolosa, Montpelhièr e Perpinyà fan tot çò que cal per oblidar Barcelona, un gost de nacionalisme aerian ? O de gestion jacobina de la logistica de l'Estat francés ? Sembla que l'aeropòrt natural e internacional d'Occitània fosquèsse plan en Principat de Catalonha !!!!
Anèm gastar moneda e moneda per aver una linha TGV que nos potarà dins d'aeropòrts parisencs sobrecargats... e donc quitament la qualitat es questionada al nivèl internacional. The Independent dona la lista europèa dels aeropòrts performents.
I vesèm ni Roissy, ni Orly, ni Estrasborg, ni Marselha, ni Lyon, ni Niça, ni Tolosa, ni Bordèu .... qui me podrà explicar las falhidas de las CCI sul tèma ?
E los meteisses incompetents de las CCI e los afidats politics nos vòlon far gastar monedas sus linhas de TGV ont n'i a pas mestièr.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada