Dins la reforma Macron, lo ministre de la crisi economica, ministre socialista e tercnocrata de las entrepresas del sistèma liberal de l'Estat-mercat jacobin francés, i a una politica per poder emplegar lo bus dedins lo territòri francés e aital enlevar lo monopòl de la SNCF sul tèma.
Es la meteissa politica emplegada en Ongaria per transportar l'onda de migrants-refugiats, e lo corredor solidari que l'Euròpa de l'Èst prepausa a l'Union Europèa, sense cap vergonha se farà en bus ; aprèp aver aprofieichar de la destruccion dels emplecs de l'Oèst Europèu l'economia dels quatre Estats repotegaires contra los refugiats sirians (e que díson amb rason que fan aplicar las règlas del liberalisme europèu, tecnocratic sense questionar l'umanitat), perqué son catolics e blancs, me fan pensar que la pensada politica aquela dels busses pels migrants e del tren pels catolics blancs [Ongareses per tot escriure] , sembla a la politica que Macron vòl a l'Estat francés. La creissança es a l'Èst, ara la vòlon servar per els... e lo ministre de l'economia refusarà los migrants economics que venon trabalhar en França, migrants provenents de Polònia, Ongria, Tchequia, o Slovàquia, aiçò se passa ara ? Las entrepresas que lo capital es d'Estat faràn marcha endarrièr per tornar l'emplec aquí en Occitània ?
Macron a çaquelà liberat lo mercat, e la SNCF qu'es lo monopòl d'entrepresa al entorn de la logistica francesa, a çaquelà dit OUI al bus tanben, coma Budapest per sortir los problèmas dels trens de migrants.
D'autras companhiás son jà sul pont, e tanben Blablacar qu'una partida del capital es tanben de la SNCF, jà ! Sabèm que, per pauc de moneda, podrèm anar d'un caire a un autre d'Euròpa s'avèm lo temps coma los refugiats sirians e iraquians que passan en Ongria.
Senon, 25€ per Tolosa/Barcelona en blablacar al darrièr moment, en bus es equivalent (ambe reservacion), en tren es entre 30€ [a travers montanha] e 120 € [en TGV e al darrièr moment].
Pensi que dions los jorns que venon, aprèp aver investir sus las linhas de trens, linhas abandonadas per RFF e la SNCF, e l'Estat, los Conselhs Regionals auràn de subvencionar los busses per los equipar correectament, segur que l'afar vendrà dins los burèus dels elegits. La question se pausa, cada ciutadan paga totes los transpòrts dempuèi annadas e annadas, e las entrepresas de transpòrts son subvencionadas per non los entendre repotegar ; quí es afidat a la solidaritat collectiva, los del RSA o las entrepresas del grope SNCF ?
Sèm plan dins un sistèma politic
tòrt, se sona jacobinisme, l'Estat-mercat gerit per una elita centralista, jamai per
las necessitats de las populacions occitanas, localament !
Macron fa partit del govèrn d'un filh de republicans catalans, que sembla aver oblidat l'istòria, un pauc coma lo govèrn ongarés.
La memòria dels govèrns europèus de fRança e Ongria (Polònia, Tchequia, Slovàquia) sembla prendre la lentor del bus tanben, e nos fan pagar cada vagada mai los desplaçaments en avion de l'elita que governa mal dins las dificultats dels pòbles. A la Confederacion Helvetica se prepausa en directe sul jornal televizat del ser, lo compte bancari per ajudar los refugiats.
E avèm un pòble que vira de camisa al fial dels cambiaments de portada de premsa, los Angleses. Los Escocesses son mai clars.
Macron fa partit del govèrn d'un filh de republicans catalans, que sembla aver oblidat l'istòria, un pauc coma lo govèrn ongarés.
La memòria dels govèrns europèus de fRança e Ongria (Polònia, Tchequia, Slovàquia) sembla prendre la lentor del bus tanben, e nos fan pagar cada vagada mai los desplaçaments en avion de l'elita que governa mal dins las dificultats dels pòbles. A la Confederacion Helvetica se prepausa en directe sul jornal televizat del ser, lo compte bancari per ajudar los refugiats.
E avèm un pòble que vira de camisa al fial dels cambiaments de portada de premsa, los Angleses. Los Escocesses son mai clars.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada