arcuèlh

divendres, d’octubre 17, 2014

La non res decentralizacion e l’aeropòrt

Dins la reforma territoriala avèm plan vist que l’important èra pas de saber quinas son las bonas demarcacions que pòdon renforçar la democracia, mas de quina manièra l’Estat centralista podrà recuperar l’argent dels contractes Estat-Region sense aver de discutir ambe los poders locals. De quina manièra rendre non res lo poder de la decentralizacion.

Blanhac

Ambe un Estat que li fauta finança, aprèp l’aver desgalhat, e s’èstre pas reformat a temps, l’Estat s’ataca a çò que fonciona, e alara lo sistèma privat que li baila los crèdits li demanda de destrusir al seu profièit, unic, las estructuras, en la practica, decentralizadas (amb un sistèma de gestion a la jacobina que sap pas se reformar ontologicament).

Aital, se passa ambe la privatizacion de l’aeropòrt de Tolosa. La gestion es de las Cambras de Comèrç Regionala, mai que tot. E l’Estat i traparà argent net, en vendent aiçò al privat. aiçò menat pels socialistas de París, pels jacobins que se fan arrogants dels bèls.

Lo problèma es que la principala activitat de Tolosa es l’aeronautica, e que lo servici al pòble de l’industria aeronautica n’es lo grand emplegaire, e l’aeropòrt public (al pòble) n’es l’aisina màger. Quin grope privat se podrà crompar aquel aeropòrt ? Senon los amics del poder central qu’an jà probat qu’èran pas los amics d’Occitània ! E AIRBUS podrà contunhar se l’aeropòrt es aital privatizat, aquò accelerarà pas lo seu depart per d’autres cèls mai generoses en comprenesons economicas collectivas ?

Lo risc es mesurat per totes los poders tolzans, qu’an simplament lo poder d’èstre estats elegits per las populacions occitanas de Tolosa, e sovent sense ressorga vertadièra e franca que l’Estat lor baila, per compassion politica, centralista e jacobina, amb un sistèma bonapartista ges democratic.

Fàcia a l'ugéncia d'un Estat que decidís sense los poders en OCCITÀNIA ? VESÈM PEL PRIMIÈR CÒP UN COMUNICAT TOTES JUNTS, pauc impòrta las colors politicas.

comunicat fàcia a l'Estat francés subjecte aeropòrt de Tolosa-Blanhac

Vesèm coma del temps dels reis, un comissari jacobin arribar per organizar la privatizacion, es de dire la venda de las accions de l’Estat, e sembla plan en contradiccion ambe la volontat politica dels elegits locals, pas un per non pas repotegar.

Es benlèu tardièr ?

Dins la reforma dita territoriala, a cap moment, se parla seriosament d’organizar lo finançament autonòme de las regions, per assegurar aital, lo dictat de missi dominici jacobin e la regulacion qu’es pensada per París.

Vesèm aital los limits de la decentralizacion, qu’es simplament una delegacion qu’autoriza sonque los poders politics, representants dels ciutadans en Occitània, de se calar que aquel procèssus de privatizacion, e sonque poder frenar per d’eventualas errors estrategicas francesa ; la gestion francesa d’Occitània es estada sempre una catastròfa, los poders politics sotmetuts en Occitània ne son tanben responsables. E l’afar de la privatizacion de l’aeropòrt arriba per ne donar una illustracion.

Vesèm aital l’urgéncia d’estudis economics e politics serioses per obténer una vida pròpria pel respectes de las decisions dels elegits locals, e donc un finançament que passèsse pas per l’Estat jacobin, mas qu’ajudèsse a parlar a egalitat, sense missi dominici del jacobinisme en delegacion parisenca.

Per la manca de prevision de l’Estat francés, la logitica de la ciutat de Tolosa es ara grevament en dangièr. Far fisença sistematicament al jacobinisme francés costarà car…

Per manca d’ambicion politica dels elegits locals, embarrats dins un sistèma de partits sotmetuts al jacobinisme, la logistica tolzana es en dangièr.