Es una manièra d’imposar las religions, se vestir del costuma folcloric imposat per clergues de tot escantilh, per falordas jovas pauc establilisadas intellectualament, fragiles/as de tot escantilh, e de còps (raríssim) maschistas.
Donc al debat sul vel islamic, ai un punt de viste franc : cal interdire totas las preséncias poblic de vestit de revendicacion religiosa, es un biais de vóler la propaganda religiosa, es de proselitisme. Òr sabèm lo mal que las religions son fargadas. O sabèm e pas sonque pel XXen sègle…
Amai d’èstre un biais d’imposar a la collectivitat, es un biais tanben de destrusir lo «bon sens» de l’individú en li imposar manièra supausadament bona per la seuna vida personala.
Aital, minjar pas pendent la jornada, o minjar sonque peis lo divendres, etc. Es un biais de regular una manièra de se governar, qu’a una consequéncia sobre la sentat per mantunes, e pas sonque mentala, i a tanben consequéncia fisica, per exemple l’impossibilitat de regular lo pès naturalament en aguent costuma (orari) de minjar regulara.
De mai, cada vagada que se gausa donar una critica de la religion, i a sistematicament lo qualificatiu de …. islamofòbe, cristianofòbe, judeofòbe, bodistanofòbe … coma se las religions, coma totas pensada umana, aviá pas lo dever d’èstre criticada. La critida devèm de mai en mai necita quora sobretot los adepte de las sectas aquestas an pauc de memòria istorica, veire gaire pas per engolir sense lo sens critic, la «santa» paraula del libre unic. Car son plan incapable d’aver una bibliotèca, donc mantunes libres, quora nos impausan pas la lenga «santa» pel libre «sant».
Per aiçò, l’istòria d’Occitània es d’una granda utilitat ; en Occitània, los musulmans farián melhor de melhor conéisser l’istòria, per non pas nos far cagar ambe aquelas estupiditats de vestiments.
-°-
Mas sense vestit podèm aver tanben lèu la creacion pornografica cambiadissa… informacion en lenga catalana.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada