arcuèlh

diumenge, de gener 26, 2014

La publicitat es un acte sociologic bèl

Cada publicitat aurà de convéncer, es normal e alara totes los mejans son bons, quitament trabalhar l’ignorança. Mas de còps, la publicitat despista :

despistat geografic

Ambe Austràlia-Territòri-Nòrd sèm despistat quora lo personal politica del plega-esquina nacionalista francés, de la decentralizacion, nos explica que sèm del «grand sud», enluòc de dire lo nom real del país, Occitània, al nòrd e al sud al meteis temps. Es parier per la DDM, cada jorn per las paginas del «Grand Sud».

Es qu’Occitània es un país d’indigènes coma Austràlia-Territòri-Nòrd ?

Australia publicitat

Keranove nos pensa jà, per las femnas, en «revolucion en marcha», pensi que las femnas devon apreciar d’estupiditat d’aquesta prepausicion politica….

frenchies ads

Meetic aurà trapat per vosauts los «perfials certificats», segurament ambe l’ajuda del depistatge Internet. Volkwagen o Opel nos explica çò que son las «das auto», vist lo nombre de poliglòtas franchimands, aquela publicitat dèu èstre pels Alsacians, o la publicitat aquela auriá per ròtle de promòure segurament antigermanisme d’una populacion sensibla a l’anglofilia, puslèu qu’a la germanofilia : avètz escotat la manièra Chevènement de los presentar los vesins del nòrd-èst ?

Lo melhor qu’ai trapat, al fial de las visitas de familha se debana al fenestron publicitari francés, es la publicitat de Liebig que renformarà segurament lo sentiment chevènementisme d’envasion de la vision alemanda de las regions fòrtas… Liebig es tanben un grand fabricant d’armas pendent la guèrra de 14/18, tot per ajudar (…), donc.

Aital lo tèxte d’aquesta publicitat de sopas industrialas es en resumit : «tomatas [….] maduradas en Provença [….]. La crèma de sopa […] fabricada en França […] » ; me sembla que la manièra de difusar aiçò sense reala confirmacion objectiva per la localizacion, daissa pensar, coma Chevènement, qu’i a –es segur ambe el- un complòt germanic que pensa que Provença es pas França….

La confirmacion de l’idèa de l’enemic exterior es confirmada docetament per una marca de biscuïts anglés, Mac Vities : lo biscuït «es anglés MAS es bon»…. Benlèu qu’un Francés ; lo Francés aquel, concernit per aquesta publicitat, dèu pensar que lo minjar anglés es pas bon, e alara se podrà entendre lo nivèl maissant de coneisséncia de l’anglés dins la populacion francesa, populacion que determina la qualitat de la nacion imperialista al nivèl de sa cosina…. e non pas de la sapiença lingüistic sobre sa lenga.

-°-

La Vanguardia PP BCN en visitaportada franquista de La Vanguardia