arcuèlh

dimecres, d’octubre 23, 2013

Tour de France, marcafrança trufa politica

Parier que lo can escampa l'aiga per marcar lo son espaci politic, la marca canina, lo nacionalisme del Tour de France exprimís l'espaci nacionalista republican francés, per 2013... la mapa es sortida; la cal publicar ambe los apondons costumièrs, e que cap mèdia papièr mpublicarà doman, nimai los que son editats en Occitània. La chança es d’aver a recebre lo mercat que se desplaça… mas darrièra lo mercat aquel, i a un ignorança de l’impact nacionalista e expansionista del Tour de France.

Tour de France

Lo Tour de France remplaça lo militarisme francés, militarisme que pensava las frontièras francesas coma talament essenciala que faguèt matar quaisment totas las generacions qu’an viscut abans las guèrras de 1870, 1914/18, 1939/45, e las guèrras colonialas ; ara es pus mestièr d’aiçò, mas simplament de daissar las regions de França coma decorum d’una passejada nacionalista francesa e ciclista, coma se Disney Europe s’escapava de la zòna industriala de l’Èst parisenc cada annada per emplenar las televisions del monde de las polidas imatges de l’espaci de vida del nacionalisme francés.

E cada annada la television nacionalista francesa France Télévision perseguís l’objecte politic, per li assegurar una vision plan contra-rotlada del territòri del nacionalisme francés, ambe los dreits del sòl que deven alara televisual e ciclista, e alara sorga de finança en publicitat, pel mercat de las entrepresas qu’an a fotre de las economias dels inocents de ciutadans espectadors.