Dos documents fan la fotografia dels projectes republicans franceses, es de dire los projectes centralistas franceses, sempre contra lo pòrtamoneda dels Occitans, dels ciutadans franceses e de cultura e lenga occitana (mesprezats per la lei constitucionala parisenca). Los dos elements son de las entrepresas VINCI e Thalys (parlarèm del TGV cap a la santa capitala dempuèi Tolosa) ; vos demostrarai de quina manièra.
1 / VINCI es una entrepresa financièra del 78, qu’a crompat las autorotas qu’èran vendudas per l’Estat UMP-NC del temps del govèrn Nicolas Sarkozy. Aital avèm poscut probar que las votacions UMP èran pas faita per desvolopar una politica per totes mas una politica per un nombre redusit d’entrepresas situadas dins un triangle plan conegut delk departament de las Yvelyne, 78. VINCI anuèch es capable aital, ambe los peatges encaissats e sempre en aumentacion, de contra-rotlar la premsa e lo contengut de la premsa, en plaçar o pas publicitats.
Actualament, son los migrants parisencs que págan a Air France o a Vinci per venir trabalhar a Tolosa. Per astre d’aver d’Alemands qu’an volgut del pòl aeronautic europèu a Tolosa e non pas en region parisenca. Mas dins los documents Vinci se tracha encara de torisme per Occitània ! La segonda region de creacion d’entrepresas en fRANÇA es Provènça e Ròse-Alps, mas se tracha encara de torisme per Vinci.
Al moment que la Comission Europèa demanda mai de potencialitat de movement pel trabalh en Euròpa, las entrepresas parisencas pensan encara Occitània coma lo reire país (Estat) de las vacanças dels quadres parisencs ; e los quadres parisencs dins d’estudis recent, pensan que val melhor trabalhar dins lo … Sud-Ouest, Oèst d’Occitània, Aquitània, Bordèu, per èstre clar, e pensar mondial, donc non pensar coma un francés.
Puèi avèm un personal politic que nos explica que cal 3 oras de TGV per arribar al cuol del monde, es de dire a París perqué i son deputats, o senadors, segurament. Donc lo meteis personal politic, qu’es assegurat d’aver rason per e gràcia a la partidocracia paracadista, nos explica que cal pagar per aver la LGV-TGV entre Bordèu e Tolosa, senon i a l’amenaça d’un segond aeropòrt coma per NDDL, l’ayraultpòrt. Mas çaquelà, ToulouseInfos explica que aquò se debana mal coma l’aviá previst los ecologistas, membre de la majoritat del Conselh Regional, e oposat aital a la majoritat LGV-TGV, PRG-PSf-FdG-UMP-UDI (tot aquel monde a pas encara comprès la geografia de Tolosa, ça sembla !).
Dons coma la geografia logistica de Tolosa es pauc coneguda se cal pausar la question, en 3 oras que se fabrica dins un TGV del grope financièr SNCF, dincal moment que serà privatizat per «melhorar lo mercat-Estat-nacion, fRANÇA», segur nos explicaràn. O sabèm perqué en 3 oras los parisencs son jà acostumats d’anar a Lyon (mens), mas tanben a London, Amsterdam o Brussèllas, lo Thalys !
Justament l’entrepresa Thalys s’explica dins una publicitat :
Pensatz que los Tolzans s’auràn interès d’arrestar a Montalban, e-n Agen, Marmanda, Lengon o La Reula ? Legiràn Playboy ! Donc la LGV-TGV es principalment faita pels mascles, segurament los que fan la granda majoritat dels quadres republicans e jacobins franceses, o dels quadres de las grandas entrepresas ; se tracha del mercat-Estat-nacion dessenhat per un Mazarin un còp èra, un Mazarin que regretada que las republicas italicas fosquèssen pas mai grandas, e sembla qu’avèm pas cambiat de paradigme al XXIen sègle, malgrat las novèlas tecnologias intalladas pels Conselhs Regionals e qu’an costat bravament mens car qu’una linha LGV, financiarament e tanben en territòri agricòl desgalhat, pel plaser de legir un PlayBoy, minjar mèrdas mondializadas e formatadas, legir la pravda (la lectura del regime foncionarial, e legit per totes los naut-foncioanris per èstre rassegurats que lo sistèma damorèsse en plaça), o picar sus un computer coma l’auriá justament poscut far per s’aplegar ambe d’autres quadres de la meteissa entrepresa o administracion sense avec cambiar de sièti, o de geografia de trabalh (en aver estauviar en logistica de desplaçament), e sense aver costat en investiments gròsses, costat a totes sense vóler pagar aquel còst ; e non lo public concernit vòl pas pagar aquel investiment, non es clar.
Car me sembla desrasonable que los foncionaris franceses (antidecentrlaizacion per la majoritat car sòci de FO) e los quadres de las grandas entrepresas del mercat-Estat-nacion fRANÇA volguèsse pas pagar lo còst de la LGV, en per exemple fugir de l’Estat francés, fortuna faita ! E quitament o fasquèssen pagar per institucions que se fan los primièrs turiferaris (Foncionaris de FO) de la decentralizacion, tot en valorizar las incapacitats logisticas de l’Estat centralista.
Cal recordar als elegits locals e a las elegidas localas, aqueles/as qu’an pas en cap la geografia locala, Tolosa es a la similara distança de Barcelona que Paris-Gara-de-Lyon de la vila-capitala de Lyon ! Donc, perqué avèm pas encara de TGV sus BCN ? Perqué ? Per nos estauviar de passar pel cuol del monde centralizar e que se trufa de nosautres cada jorn per la television d’Estat (privat o publica), per las publicitat de las entrepresas installadas pel sistèma centralista ? Enluòc de pagar per la civilizacion del temps perdut, la republica francesa, val melhor pagar per los que trabálhan en país nòstre, per melhorar la vida reala de los que son al país mesprezats, non ?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada