fRANÇA = 100 % un problèma per totes los pòbles europèus.
Lo resumit del bilhet d’anuèch es un resumit grand e benlèu simplista, mas es la realitat politica de la République Française. E aiçò dempuèi l’existéncia d’un poder dictatorial reial e Francs a París, non i a d’autras realitats politicas qu’aquela qu’Occitània supòrta, 100 % francesa,
100 % Made In France.
L’industria nucleara francesa es problèma pel futur, per mantunas rasons, mas la principala es que sembla fòrt al finançament del castèl de Versailles, mas multiplicat per 100.000 ! Txòrnobil e Fukushima ne fan la pròva (veire lo document Arte + 7 sul tèma de las errors dels nucleocratas al Japon e Fukushima) :
L’ensenhament monoteïsta francés modèl colonialista Jules Ferry es un problèma politic e coorporatista ; car la mapa d’illustracion èra per ajudar al netejament e la repression republicana e lingüistica en lenga francesa, lenga del rei (edicte de Vilers-Cotterêt es estat emplegat coma argument dinca 1992 pels socialistas franceses), aisina republicana per netejar los ments politics e juridics, lo colonialisme francés sul continent europèu es clar (referèndum de 1860 en Comtea de Niça) ; mas atencion es pas acabar aquel colonialisme, de que se debana a Maiòta, a desfaut d’accòrd ambe tota la comunautat internacionala sul modèl dels mercenaris putinians o pro-russes en Crimèa ?
L’ industria automobila 100 % del nòrd de l'Estat centralista francés fabrica pollucion francesa, 100 % francesa.... 100 % francesa es la pollucion de la migracion qu’impausa las linhas TGV vers París e sonque vers la santa capitala republicana ; es 100 % francés la realitat dels desplaçaments automobils imposats dins las grandas ciutats d’Occitània a l’imatge del sistèma automòbil imposat pel sistèma turc de gestion del centralisme de Constantinòpol ; es 100 % francés lo biais de fabricar los contractes ambe tres partenaris autoproclamats representatius ( RFF-SNCF e sant Estat e sistèma de la decentralizacion gerit pels partits centralistas franceses), contractes que fan complicat la gestion politica dels transpòrts collectius per Bordèu, Tolosa, Nimes, Montpelhièr, Avinhon, Marselha-Ais, Niça, Valençi, Lemòtges, Clarmont d’Auvernha, Pau-Baiona-Tarba, etc.
Made In France is ONE problem !
Cal sonque gaitar la mapa dels camins de fèrre en Occitània en 1930, abans la nacionalizacion per entendre que lo camin dels transpòrts collectiuis èra pas lo camin francés. Lo camin francés èra de TOT AUTOMOBIL, lo TOT POLLUCION FRANCESA 100 % pollucion francesa.
Lo 100 % francés es un sistèma d’autorotas que fonciona pel sol servici francés, centralista, sus l’esquina del pòble occitan que paga gentament.
Lo 100 % francés es tanben l’industria parallèl de l’automobil que refusa lo sistèma collectiu de transpòrts, e quitament un eventuala complementaritat.
-°-
Al nivèl internacional França es tanben 100 % un problèma per la comunautat de las nacions, ambe un Estat o sense Estat.
-°-
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada