arcuèlh

dimecres, de febrer 08, 2012

per la campanha electorala se cal mesfisar de totes los mèdias amb capital risc

Manipulacion del cercle de l'industria mediatica

Per la campanha electorala de 2012 se cal mesfisar de totes los mèdias de capital risc [RTL, Europe 1, RMC, M6-W9, BFMtv, iTele-Canal+, Le Monde, Le Figaro, Le Parisien, la DDM and co, lo Midi Libre, la Provence, La Marseillaise, Nice Matin, Sud-Ouest and co, etc.] o de capital d’Estat [France Télévision e Radio France]. Tot es relatiu e las redaccion fan una diferenciacion dementre los candidats, se sap l’orientacion de la DDm en foncion de l’espaci que van donar a Bayrou o Hollande ; se sap per Le Monde en foncion de la plaça e la manièra del tractament de Marine Le Pen e Mélenchon, etc.

Sarkozy

Se cal mesfisar de tota la premsa, quitament aquela que, generosa, prendrà partit per sortir la clica UMPista.