arcuèlh

dimecres, de desembre 07, 2011

Piratas parisencs de la peissonariá

La peissonariá parisenca son subçonadas de recèl de mèrças. Dins una capitala de mai en mai tentaculària, qué podrà far lo sistèma centralista per reglar los disfoncionament ontologic al centralisme ? A París tanben se necessita una politica adaptada al terrenh urban de la megapòla centralista, e pas simplament per crear un linha de tren al entorn ! O per enganar las region forçada d’èstre de l’Estat centralista francés.

piratariá parisenca

La megapòla jacobina es de mai en mai incontralabla, quí pagarà encara ?

La megapòla minja de mai en mai de terrenh agricòl a l’entorn, coma totas ciutat (per exemple Tolosa), mas lo sistèma foncionarà aital dinca quand ? Elonhar las resorgas alimentàrias del sistèma de decision o/e de produccion fabrica contrabanda de tot tipe, peissonièr o banquièr.

Uèi se páusan lo problèma logistic de la megapòla, e doman quí pagarà ? Alara, nos fan saber ambe la premsa çò que nos espèra. Lor avèm pagar una partida del RER e ara nos vòlon far pagar las novèlas logistica, logistica que seràn sonque petaç que caldrà tornar pensar dins dètz annadas…

Lo projecte del grand París manopoliza la premsa regionalista parisenca, e nos debuta una presentacion de las facturs que nos pòrta lo bipartisme actual :

Mapa logistica europèa LM

Aquela mapa representa miliards d’€ dins un budgecte d’Estat, e pensatz que passaràn darrièr los investiments en regions ? Òc, me fasètz rire ; las LGV es per París, non pas per las regions; las autorotas son faitas en estelas destinacion París… Se parla rarament al nivèl de la premsa dicha nacionala dels problèmas logistics de Lille, Estrasborg/Straßburg, Lyon, Marselha, e Tolosa/Bordèu (ont es un projecte grand-sud de la logistica ? e soi preste d’acceptar aquelas merdicas semanticas geograficas !). L’Estat e la premsa se trufa de las regions ; la sola politica d’Estat, de l’Estat jacobin, es tirar la cobèrt cap a se, unicament, e la partidocracia fonciona d’aquelas manièras, a despièich de las magolhas economicas ontologicas al sistèma parisenc de gestion.

Aquesta setmana es Air France que festeja sa logistica de Tolosa a París, 30 navetas per jorn per portar los quadres tolzans informar París, París que de l’informacion l’emplega per nos melhor enganar. Es de se demandar se las populacions, los pòbles de fRANÇA, son pas unas populacions de pecs, especialament dins las populaicons dels quadres que fan los dorsiers de tipe ‘Grand París’, un ‘groß París’ qu’es jamai vestit de violéncia, mas qu’es una violéncia contra totes los espaci ambe indentitats fòrta en fRANÇA, sense cap d’excepcion.

Soi segur que las regions, notadament las occitanas, pòdon sobreviure en Euròpa sense las «idèas» parisencas, segur. Soi segur que s’avèm constitucion, preambul democratic, las regions podràn mostrar un camin tipic per las dignitats dels pòbles en fRANÇA e per l’Euròpa.

fRANÇA es lo deute (lo peisson del recèl), a l’oposat las regions son las idèas, las solucions (pas simplament un avenidor pantaissat, mas son realitats sociala e economicas de cada jorn), solucions que son sistematicament iggnoradas per París, Occitània tanben es la solucion per la populacions nòstras, perqué podèm sobreviure sense París (vos o pòdi assegurar). E alara se podrà sonque comparar ambe lo dessenh recentament aparegut dins lo net :

aficha escossesa